PracaGrupypl.praca.szukana › PRACOWNIK BIUROWY/kobieta22

  • 1. Data: 2004-09-03 07:09:55
    Temat: PRACOWNIK BIUROWY/kobieta22
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    Jestem 22letnia absolwentką(licencjat). Podejmę pracę jak w temacie na terenie
    Warszawy. Mam roczne doświadczenie na stanowisku "Kierownik sekretariatu"
    w przedsiębiorstwie handlowym. Jestem obowiązkowa, pracowita, komunikatywna,
    wesoła i łatwo się uczę. Praca da mi mozliwość zdobycia większego
    doświadczenia a także kontynuowania studiów. Dlatego czekam na poważne
    oferty!!!

    Zainteresowanym prześlę CV ze zdjęciem.

    Kontak: m...@o...pl
    tel. kom. (0) 503 333 837