PracaGrupypl.praca.szukana › PRACOWNICA ADMINISTRACYJNO-BIUROWA/WARSZAWA

  • 1. Data: 2002-09-30 21:32:30
    Temat: PRACOWNICA ADMINISTRACYJNO-BIUROWA/WARSZAWA
    Od: a...@w...pl

    Jestem zdolną 25-letnią absolwentką Wydziału Polonistyki UW (w zakresie
    filologii słowiańskiej) z doświadczeniem zawodowym na stanowisku sekretarki w
    polsko-czeskiej firmie, tłumaczki, ankieterki i supervisora przy badaniach
    rynku oraz specjalisty do spr. reklamy (również obsługa klienta). Biegle
    posługuję się językiem czeskim (w mowie i w piśmie - 11 letni pobyt w
    Czechach), angielskim w stopniu komunikatywnym. Posiadam umiejętność obsługi
    komputera (MS Office, Internet), urządzeń biurowych. Jestem osobą dyspozycyjną,
    zorganizowaną, komunikatywną. Rzetelnie wykonuję powierzone mi obowiązki.
    Chętnie zdobywam nową wiedzę zawodową.