PracaGrupypl.praca.szukanaPRACE DAM PEWNY ZYSK

  • 1. Data: 2004-09-07 16:27:23
    Temat: PRACE DAM PEWNY ZYSK
    Od: "maciej " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PO INFO PROSZE NA MAILA N...@I...PL TO PEWNIAK !!!

  • 2. Data: 2004-09-08 06:11:16
    Temat: Re: PRACE DAM PEWNY ZYSK
    Od: "MisterW" <w...@f...pl.se>

    Użytkownik "maciej " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:chknhb$o4k$1@inews.gazeta.pl...
    > PO INFO PROSZE NA MAILA N...@I...PL TO PEWNIAK !!!

    Sprawdziłem tę ofertę. Wg. mnie to pseudo-produkt, taki jak Skyline, Tytan
    czy coś w tym guście. W latach 50tych ubiegłego stulecia nazywało się to
    "samolot". Gość obiecuje dochody w sumie za nic. Tymczasem jedyne prawdziwe
    pieniądze są zawsze za coś. Tak serio, to już lepiej sprzedawać choćby Avon,
    Oriflame czy Amway'a ;-) albo ubezpieczenia na życie ;-). Przynajmniej jest
    jakiś pożytek społeczny. Ilez razy mozna sprzedac ten sam raport?

    Co innego, zorganizować grupę stałych odbiorców na mydło na przykład. Zawsze
    b edą kupować, bo to towar pierwszej potrzeby.

    Inaczej: Czytelniku, czy do tej pory, od urodzenia, zaśmiardłeś się z braku
    raportu?

    A gdyby w Twoim domu nie było w ogóle mydła i srodków higieny - byłbyś
    zdrowy?

    Wszystko w temacie.

    Vlad
    "Głupi będzie szukać łatwizny, i ostatecznie nabije kabzę komuś, mądry
    poszuka czegoś, co daje korzyść wszystkim."