PracaGrupypl.praca.szukana!!!PRACA W WARSZAWIE PILNIE POSZUKIWANA PRZEZE MNIE!!!

  • 1. Data: 2003-06-09 09:38:04
    Temat: !!!PRACA W WARSZAWIE PILNIE POSZUKIWANA PRZEZE MNIE!!!
    Od: "Ewa Witkowska" <e...@m...pl>

    Młoda, ładna, komunikatywna, rzetelna, 22-letnia z wykształcenia
    wiazażystka - stylistka szuka pracy!!
    Doswiadczenie:
    -praca jako sekretarka w gabinecie odnowy biologicznej
    -praca jako prezenterka w radiu internetowym Radio NET
    -własna działalnosc w okresie letnim na półwyspie
    -praca jako hostessa przez 3 lata

    Podejmę sie pracy jako: wizażystka w salonie kosmetycznym lub agencji
    reklamowej, sprzedawca w sklepie odzieżowym lub butiku,
    sekretarka ( znajomosc Windows 98/00, Internet, Pakiet MS Office, zdolnosc
    szybkiego i bezwzrokowego pisania na klawiaturze), asystentka, przepisywanie
    tekstów itp.

    PEŁNA DYSPOZYCYJNOŚĆ.

    pozdrawiam
    Ewa