PracaGrupypl.praca.szukanaPRACA, STAŁY DOSTĘP DO INTERNETU

  • 1. Data: 2003-06-23 17:36:20
    Temat: PRACA, STAŁY DOSTĘP DO INTERNETU
    Od: "robert maszewski" <r...@i...pl>

    Czy jestes gotów na cos INNEGO? Masz dosc codziennego drazenia? Czy jestes
    zmeczony patrzeniem jak inni ciagna korzysci z TWOJEGO wysilku? Czy
    chcialbys pracowac w domu, aby poswiecac wiecej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciolom lub hobby? Dales juz sobie spokój z tymi watpliwymi ofertami,
    które obiecuja wszystko a zostawiaja cie z niczym? JA TEZ!!! To dlatego
    stalem sie Pracownikiem Emailowym. Prowadze caly interes on-line, co
    oznacza, iz mam bardzo niskie koszty ogólne i moge wykonywac cala moja prace
    w zaciszu i wygodzie mojego wlasnego domu, wedlug mojego rozkladu.
    Potencjalnie mozesz zarobic 2.000 do 5000 zl w niepelnym wymiarze czasu lub
    5.000 - 15.000 w pelnym wymiarze czasu!! Zapewnione pelne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba zadnych platnosci gotówkowych z góry. Wszystkiego
    czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci e-mail, troche wolnego
    czasu oraz chec zmiany kierunku twego przyszlego zycia! W celu uzyskania
    dalszych informacji, skontaktuj sie
    r...@i...pl

    <mailto:robertmaszewski@interia.pl> podajac PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL w
    wierszu tematu