PracaGrupypl.praca.szukanaPRACA PRZEZ INTERNET NAPRAWDE WARTO!!!!ZOBACZ!!!!

  • 1. Data: 2004-02-21 21:02:08
    Temat: PRACA PRZEZ INTERNET NAPRAWDE WARTO!!!!ZOBACZ!!!!
    Od: " L...@A...PL" <l...@N...gazeta.pl>

    PRACA PRZEZ INTERNET SAM KONTROLUJESZ ILE ZARABIASZ I ILE CZASU CHCESZ
    POŚWIĘCIĆ NA TA ROBOTĘ.WIEM TERAZ PEWNIE MYŚLISZ KOLEJNA PODPUCHA I CHĘĆ
    WYZYSKU NA KTÓREJ TY JEDYNIE STRACISZ ZAŚ KTO INNY ZYSKA.ALE ZAUFAJ MI TO
    JEST COS INNEGO COS CO POPRAWI TWOJĄ SYTUACJE FINANSOWA. ZAINTERESOWANY
    PISZ A JA POSTARAM SIE ODPOWIEDZIEC I DOKŁADNIEJ PRZEDSTWIC CI TA ROBOTE
    L...@A...PL

  • 2. Data: 2004-02-21 21:05:53
    Temat: Re: PRACA PRZEZ INTERNET NAPRAWDE WARTO!!!!ZOBACZ!!!!
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik " L...@A...PL" <l...@N...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:c18h0f$b8p$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > JEST COS INNEGO COS CO POPRAWI TWOJĄ SYTUACJE FINANSOWA. ZAINTERESOWANY
    > PISZ A JA POSTARAM SIE ODPOWIEDZIEC I DOKŁADNIEJ PRZEDSTWIC CI TA ROBOTE

    Kiedy wreszcie skoncza sie te kretynstwa?!!!
    MM

  • 3. Data: 2004-02-21 22:23:04
    Od: "art-ts.webpark.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com> napisał w
    wiadomości news:c18hav$7sk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > w wiadomości news:c18h0f$b8p$1@inews.gazeta.pl...
    ZAINTERESOWANY

    > Kiedy wreszcie skoncza sie te kretynstwa?!!!

    ..."jak swiat ludzi sie pozbedzie...":)
    pozdr.