PracaGrupypl.praca.szukana › PR, promocja, organizacja imprez

  • 1. Data: 2003-08-27 12:51:09
    Temat: PR, promocja, organizacja imprez
    Od: "ab" <b...@p...onet.pl>

    Od kilku lat obracam się w środowisku mediów i kultury, dobrze znanam
    zagadnienia związane z tworzeniem i podtrzymywaniem dobrego
    wizerunku firmy, nie obce są mi doświadczenia dziennikarskie,
    potrafię również zaplanować i przeprowadzić kampanię promocyjną w tym również
    dla artystów i ich sztuki. Jestem dobrym organizatorem, praca na
    planie filmowym, czy przygotowyanie koncertów to zadania w
    których czuję się bardzo dobrze. Ponadto potrafię stworzyć miłą
    atmosferę w miejscu pracy, jestem otwarta, mam poczucie humoru i
    dużo pomysłów.
    Ab