PracaGrupypl.praca.szukana › PR / W a r s z a w a/ kobieta/27

  • 1. Data: 2004-03-30 08:21:14
    Temat: PR / W a r s z a w a/ kobieta/27
    Od: "Marzena" <m...@o...pl>

    Marzena, mgr socjologii, 27 lat
    szukam pracy na stanowisku pracownika działu PR. Posiadam ponad 2-letnie
    doświadczenie w firmie organizującej imprezy i festiwale oraz ponad 3-letnie
    doświadczenie w wydawnictwie prasowym.
    Obecnie pracuję jako office manager w jednej z warszawskich agencji
    artystycznych. Firma ta zajmuje się organizacją imprez i festiwali, produkcją
    insertów i płyt z muzyką czy filmami DVD.
    Do mojego doświadczenia w dziedzinie PR mogę zaliczyć pomoc w organizacji
    konferencji prasowych, czy festiwali.
    Moim atutem jest również praktyka redakcyjna w trakcie studiów, dzięki której
    nauczyłam się biegłej obsługi komputera (redakcja techniczna tekstów, łamanie
    i obróbka materiałów w programie PageMaker, skanowanie, przygotowanie
    materiałów do druku), pisałam także publikacje prasowe na tematy społeczne,
    kulturalne lub informacje prasowe dotyczące bieżących wydarzeń.
    Myślę, że moje dotychczasowe doświadczenie świadczy o łatwości z jaką nabywam
    nowe umiejętności, o rzetelności i odpowiedzialności w wykonywaniu obowiązków.
    Biegle i bezwzrokowo obsługuję komputer, szybko uczę się obsługi nowych
    programów.
    Jeśli moja osoba odpowiada Państwa oczekiwaniom, proszę o kontakt telefoniczny
    (0691 663 323), listowny lub pocztą elektroniczną (m...@o...pl)