eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePR & MARKETING MANAGER / miejsce pracy WARSZAWAPR & MARKETING MANAGER / miejsce pracy WARSZAWA
  • Data: 2007-03-23 14:47:46
    Temat: PR & MARKETING MANAGER / miejsce pracy WARSZAWA
    Od: "albedo039" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W związku z dynamicznym rozwojem Spółka Kapitałowa prowadzi rekrutacje
    kandydatów na stanowisko
    PR AND MARKETING MANAGER.Miejsce pracy w Warszawie.

    Oczekiwania:
    - Wykształcenie wyższe,
    - Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale
    marketingu,
    - Gruntowna wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży,praktyczna
    znajomość zasad związanych
    z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej,
    - Przynajmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze Public Relations,
    - Bardzo dobra znajomość technik PR,
    - Sukcesy w kreowaniu i wdrażaniu strategii oraz kampanii
    marketingowych,
    - Doświadczenie w tworzeniu i opracowywaniu materiałów reklamowych i
    informacyjnych (broszury, ulotki, plakaty, etc.),
    - Kreatywność, samodzielność, umiejętność planowania oraz wysokie
    zdolności interpersonalne,
    - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
    profesjonalizm oraz zaangażowanie,
    - Bardzo dobra znajomość programów Microsoft Office,
    - Niezbędna bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    - dyspozycyjność i mobilność,
    - Prawo jazdy kat.B,

    Obowiązki:
    - Utrzymywanie kontaktów z klientami, dostawcami i prowadzenie działań
    marketingowych,
    - Zbieranie informacji dotyczących nowych produktów i wnioskowanie o
    opracowanie nowych wyrobów,
    - Monitorowanie i dokumentowanie zadowolenia klienta w całym cyklu
    życia oferowanych produktów,
    - Określanie strategii działań dla własnej grupy produktów i
    realizacja sprzedaży,
    - Prognozowanie, planowanie, opracowywanie zbiorczych raportów
    sprzedaży,
    - Negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów handlowych w
    ramach swoich kompetencji,
    - Budowanie wizerunku firmy na rynku polskim,
    - Opracowywanie oraz realizacja planów marketingowych,
    - Przygotowanie akcji trade marketingowych oraz poradnika
    konsumenckiego,
    - Planowanie i zarządzanie rocznym budżetem marketingowym,
    - Współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie przygotowania
    kampanii oraz materiałów reklamowych,
    - Kontrola wyników i kosztów podległego obszaru,

    Forma kontaktu:
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i Listu Motywacyjnego w
    języku angielskim i polskim oraz podanym numerem referencyjnym PR &
    MARKETING MANAGER / REF-PRMRMA/032007 na adres: P...@E...PL

    Prosimy także o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".

    Dział Rekrutacji
    xxxxxxx
    Warszawa





    Zakres obowiązków:
    ustalanie i zarządzanie strategią marketingową firmy
    tworzenie i wydatkowanie budżetu reklam
    współpraca z innymi działami firmy w celu wypracowania najlepszych
    rozwiązań
    zarządzanie programem lojalnościowym
    rozbudowa procesu komunikacji rynkowej, współpraca z mediami
    analiza działań konkurencji

    Zakres obowiązków:
    ustalanie i zarządzanie strategią marketingową firmy
    tworzenie i wydatkowanie budżetu reklam
    współpraca z innymi działami firmy w celu wypracowania najlepszych
    rozwiązań
    zarządzanie programem lojalnościowym
    rozbudowa procesu komunikacji rynkowej, współpraca z mediami
    analiza działań konkurencji

    Zadania:
    Kreowanie wizerunku firmy poprzez prowadzenie projektów z dziedziny
    Public Relations
    Udział w tworzeniu strategii PR i komunikacji zewnętrznej
    Prowadzenie programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
    Prowadzenie programu wolontariatu pracowniczego
    Prowadzenie projektów partnerskich z mediami
    Prowadzenie projektów z zakresu sponsoringu PR
    Utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z przedstawicielami mediów
    Kierowanie pracą 3-osobowego zespołu doświadczonych specjalistów PR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.03.07 12:05 jack

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1