PracaGrupypl.praca.szukanaPOZYSKAJ NOWYCH KLIENTÓW - profesjonalne www - 04/30/09

  • 1. Data: 2009-04-30 09:45:03
    Temat: POZYSKAJ NOWYCH KLIENTÓW - profesjonalne www - 04/30/09
    Od: BiznesOferty.biz <biznesoferty@bezspamu_biznesoferty.biz>

    Nowe możliwości dla Twojej firmy otwiera internet. Profesjonalnie wykonana strona www
    pozwoli pozyskać nowych klientów i zwiększyć zysk.
    Netteria.NET pomoże zaistnieć Twojej firmie w internecie. Profesjonalnie, z pełnym
    wsparciem techniczno-doradczym zarówno w trakcie tworzenia serwisu www jak i po jego
    wdrożeniu. Wieloletnie doświadczenie poparte zrealizowanymi projektami.
    Więcej na temat oferty na stronie www.netteria.net

  • 2. Data: 2009-12-04 09:43:49
    Od: kodernet <k...@k...nazwa.pl>

    Chciałem zobaczyć o co pytacie w ankiecie...
    i zobaczyłem: Parse error: syntax error, unexpected $end in
    /var/www/vhosts/netteria.net/httpdocs/ankieta/index.
    php on line 253

    Poprawcie sobie.

    Pozdrawiam, Pezet