PracaGrupypl.praca.oferowanaPOZYCJONOWANIE STRON WWW / praca zdalna / caly kraj

  • 1. Data: 2003-11-12 06:45:16
    Temat: POZYCJONOWANIE STRON WWW / praca zdalna / caly kraj
    Od: "adam" <m...@t...pl>

    Zlece pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach ONET, WP i GOOGLE.

    Interesuja mnie tylko powazne oferty z:
    - aktualnymi (z listopada 2003) udokumentowanymi osiagnieciami w
    pozycjonowaniu w jednej lub wszystkich wymienionych wyszukiwarkach,
    - szczegolowa wycena uslug (za co mam placic, ile, kiedy)
    - terminami realizacji zlecenia (jak dlugo od podjecia dzialan do
    osiagniecia efektow),

    Oferty bez powyzszych informacji nie beda rozpatrywane. Zastrzegam sobie
    mozliwosc odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

    Ewentualnie prosze o jakies szczegoly techniczne, metody, przyklady

    Adam Michalczyk
    m...@t...pl