PracaGrupypl.praca.szukana › POZNAŃ - W HANDLU lub USŁUGACH.

  • 1. Data: 2003-10-02 17:19:37
    Temat: POZNAŃ - W HANDLU lub USŁUGACH.
    Od: "Krzysztof Krause" <k...@g...pl>

    Szukam pracy w handlu lub usługach w Poznaniu.
    Ukończyłem Technikum Mechaniczne ale od wielu lat pracuję w handlu
    detalicznym, prowadziłem też własny sklep. Wykonywana przez mnie praca
    wymagała ode mnie kontaktów z interesantami, prowadzenia korespondencji,
    przygotowywania ofert dla klientów, dbania o zaopatrzenie sklepu oraz
    przyjmowania reklamacji. Ponadto przez kilka lat pracowałem w Biurze Obsługi
    Klienta przy przyjmowaniu zleceń reklamacyjnych bezpośrednio od klientów.
    Dobrze radzę sobie z obsługą komputera, telefaxu i kserokopiarki. Znam
    programy Word, Photoshop, IrfanView, Power Point oraz programy internetowe.
    Wykonywane przez mnie obowiązki zawodowe wiązały się z prowadzeniem
    dokumentacji handlowej jak i magazynowej.
    Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe, w tym 13 lat pracy w handlu
    detalicznym, nauczyły mnie odpowiedzialności. Jestem osobą sumienną. Potrafię
    samodzielnie wykonywać powierzone mi zadania. Jestem w pełni dyspozycyjny.

    Kontakt: k...@g...pl , tel. kom. : 607 852 024