PracaGrupypl.praca.szukanaPOZNAŃ :: POZYCJONERKA :: GRAFIK KOMPUTEROWY :: ANALITYK INTERNETOWY

  • 1. Data: 2006-02-28 18:42:33
    Temat: POZNAŃ :: POZYCJONERKA :: GRAFIK KOMPUTEROWY :: ANALITYK INTERNETOWY
    Od: <e...@w...pl>

    Witam,
    szukam pracy w Poznaniu moje umiejętności i to czym zajmowałam się
    dotychczas przedstawiam poniżej.
    Zainteresowane osoby proszę o kontakt: edytawww[małpka]wp.pl
    Pozdrawiam
    Edyta

    grafika komputerowa
    - projekt strony
    - pocięcie grafiki do potrzeb WWW
    - złożenie szablonu strony gotowej do oprogramowania
    - fotografia cyfrowa ( fotografia i obróbka zdjęć, retusz zdjęć postaci)

    pozycjonowanie
    - optymalizacja kodu i treści strony
    - analiza strony (audyty)
    - korzystanie z narzędzi pozycjonujących
    - własna baza katalogów stron o wysokim PR
    - wiedza na temat pozycjonowania w różnych wyszukiwarkach np. google,
    Netsprint, Infoseek
    - stała analiza i pogłębianie wiedzy na temat pozycjonowania

    inne umiejętności
    - prowadzenie kampanii internetowych w google (reklamy tekstowe i graficzne)
    - umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie,
    - analiza informacji + opracowywanie raportów
    - przygotowywanie ofert dla klientów
    - przygotowywanie ofert i propozycji przetargów