PracaGrupypl.praca.szukanaPOZNAŃ. Moge 1 m-c charować za FREE nawet...POZNAŃ. Moge 1 m-c charować za FREE nawet...
  • Data: 2002-05-22 00:29:00
    Temat: POZNAŃ. Moge 1 m-c charować za FREE nawet...
    Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moge 1 m-c za free robić nawet... (tak na próbe)
    ... byle by to była praca dobra (nie akwizyzycja).
    Dzis koncze 21 lat, jestem z rodziny Świadkow Jechowy.
    Posiadam prawo jazdy kat. B, nie mam samochodu poniewaz utrzymanie kosztuje.
    Ukonczona zawodówka o kierunku elektronika. Pełna znajomość komputera,
    angielski od podstaw. mogę robic wszystko. Czekam na propozycje, oczywiscie
    moge sie nie zgodzic wiec prosze pisac na czym robota polega, dziekuje,
    pozdrawiam