PracaGrupypl.praca.szukanaPOZNAN/Kierownik budowy, inspektor nadzoru, kosztorysant

  • 1. Data: 2004-04-23 06:56:17
    Temat: POZNAN/Kierownik budowy, inspektor nadzoru, kosztorysant
    Od: "Czesław Felczyński" <f...@m...poznan.pl>

    Poszukuję pracy w obrebie Poznania i okolicy na stanowisko kierownicze lub
    do kadry nadzorującej budowę.
    Posiadam uprawnienia budowlane upoważniające mnie do nadzorowania i
    kierowania budowami.

    Mam trzydziestoletnią praktykę na
    dużych budowach jako kierownik budowy oraz inspektor nadzoru.

    Jestem wymagajacy w stosunku do firm wykonawczych, egzekwuje i gwarantuje
    fachowe wykonanie zleconych prac.

    Wykonuje rowniez kosztorysy oraz przeglady okresowe obiektow budowlanych w
    konkurencyjnej
    cenie.

    Oferty i zapytania prosze przesylac na adres:
    f...@m...poznan.pl
    tel. 606 24 77 03

    Czesław Felczyński