PracaGrupypl.praca.szukanaPOZNAŃ | Administrator sieci | Dodatkowa

  • 1. Data: 2005-08-21 07:51:19
    Temat: POZNAŃ | Administrator sieci | Dodatkowa
    Od: "p00hat3k" <a...@e...pl>

    Witam.

    Szukam pracy jako informatyk / administrator sieci / administrator
    bezpieczeństwa systemów informatycznych.

    Jestem obecnie zatrudniony etatowo w Poznaniu, jestem zdecydowany podjąć
    dodatkową pracę na dodatkowy etat, lub pół etatu

    codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:30

    Jeśli będą Państwo zainteresowani proszę o krótkie scharakteryzowanie
    oferowanej pracy, a z przyjemnością umówię się

    na rozmowę kwalifikacyjną i dostarczę moje podanie i CV.

    m...@e...net