PracaGrupypl.praca.szukanaPOZNAN, Administrator sieciPOZNAN, Administrator sieci
  • Data: 2004-11-23 23:01:01
    Temat: POZNAN, Administrator sieci
    Od: Hindus <h...@h...hstl5.put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    23.11.2004, Poznań

    Witam,

    Poszukuję pracy na stanowisku administratora sieci. Uważam, że moje
    dotychczasowe doświadczenie zdobyte w trakcie nauki w Technikum
    Elektronicznym, a szczególnie przygotowanie i obrona pracy dyplomowej
    pt. "Dydaktyczny model sieci oparty o system Linux" pozwala mi
    ubiegać się o to stanowisko.

    Spełniam warunki minimalnego doświadczenia programisty i w miarę
    doświadczonego administatora w branży komputerowej. Jestem
    samodzielny, znajomość języka angielskiego pozwala mi swobodnie
    poruszać się w dokumentacji technicznej. Chciałbym wykorzystać te
    atuty w pracy z korzyścią dla firmy i mojego rozwoju zawodowego.

    Systemy z rodziny Windows nie są mi obce, lecz wiedza i
    umiejętności z systemów Uniksowych jest znacznie większa, więc ten
    list skierowany jest do osób szukających pracownika w tej gałęzi
    informatyki.

    Jeśli moja oferta okaże się dla Państwa interesująca, jestem gotów
    przybyć na spotkanie w wyznaczonym przez Państwa terminie.

    Pozdrawiam,
    Mikołaj Kucharski

    Załączniki:
    1. http://kubek.eu.org/~hns/cv/
    2. http://kubek.eu.org/~hns/lm/

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz.
    883)