eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPOZNAŃ/Administrator Call Center/umowa o pracęPOZNAŃ/Administrator Call Center/umowa o pracę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!sal
    From: "r...@i...pl" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: POZNAŃ/Administrator Call Center/umowa o pracę
    Date: Fri, 3 Sep 2004 09:16:15 +0200 (CEST)
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 67
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1094195775 25465 149.156.96.35 (3 Sep 2004 07:16:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2004 07:16:15 +0000 (UTC)
    X-Original-Fake-Sender: k...@n...test.onet.pl
    Content-Length: 2247
    Status: O
    X-Original-X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Content-Disposition: inline
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-X-Forwarded-For: 212.160.138.210, 192.168.243.43
    X-Original-X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <ppo#hell.pl>
    X-Original-Sender: Korbka enviroment <k...@n...test.onet.pl>
    X-Original-Date: 1 Sep 2004 13:01:32 +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:46959
    [ ukryj nagłówki ]

    INVEST-BANK SA
    zatrudni wysoko wykwalifikowaną osobę na stanowisko:


    Administrator Call Center


    nr ref. I/3/3/1
    miejsce pracy: Poznań
    forma zatrudnienia: umowa o pracę
    wynagrodzenie:zgodnie z wewnętrznym taryfikatorem banku

    Od kandydatów oczekujemy:
    - wykształcenia wyższego: preferowany kierunek informatyka,
    - doświadczenia w administrowaniu bazami danych: Oracle 8i oraz Windows 2000,
    - znajomości systemów call-center,
    - znajomość systemów operacyjnych Windows NT/2000,
    - umiejętności obsługi centrali telefonicznej,
    - znajomości zagadnień sieci LAN, WAN,
    - znajomości języka angielskiego,
    - predyspozycje osobowościowe: godny zaufania, systematyczny, zaangażowany,
    dokładny, szybko się uczący.



    Pracownik odpowiedzialny będzie za:

    - wdrażanie i opieka techniczna nad systemem Call Center w Banku,
    - sporządzanie, utrzymywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej systemu
    Call Center,
    - utrzymywanie w ruchu i administrowanie systemu Call Center ze wszystkimi
    składowymi, dla których właściciel instalacji zezwala na administrowanie,
    - administrowanie składowymi systemu CC - IVR i CTI, systemem nagrywania rozmów
    i innymi,
    - sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania systemu Call Center,
    - opieka techniczna i modernizacja funkcjonującego w COK Systemu Zarządzania
    Jakością,
    - szczególna ochrona przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym
    dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem oraz nielegalnym
    ujawnieniem lub pozyskaniem.



    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego na adres:

    INVEST-BANK SA
    Departament Zasobów Ludzkich
    ul. Ostrobramska 77
    04-175 Warszawa
    lub
    r...@i...pl





    W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie podpisanej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych; Dziennik Ustaw nr 133 poz.883/".
    Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy dyskrecję oraz prawo do wglądu i
    poprawiania nadesłanych danych osobowych. Telefonicznych informacji nie
    udzielamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1