PracaGrupypl.praca.szukanaPOSZUKUJĘ PRACY DODATKOWEJ

  • 1. Data: 2005-01-18 16:44:33
    Temat: POSZUKUJĘ PRACY DODATKOWEJ
    Od: "MODUS" <m...@a...pl>

    Jestem zainteresowany podjęciem dodatkowej pracy "adekwatnej do mojego
    doświadczenia zawodowego" codziennie w godzinach popołudniowych "18-23" lub w
    sobotę i niedzielę.

    Posiadam trzyletnie doświadczenie w branży informatycznej jako
    - Informatyk/Wdrożeniowiec (systemy sklepowe)
    - Serwisant sprzętu PC, sieci komputerowych, urządzeń fiskalnych
    - Projektant stron WWW,

    oraz posiadam następujące umiejętności:
    - Programy biurowe: MS Office, Star Office, Open Office, Raks, Płatnik
    - Systemy sprzedaży: Wf-Mag, PC-Market, Magnat, Forteca
    - Programy graficzne: CorelDraw, Photoshop
    - Systemy operacyjne: Windows (9x, Me, 2000, XP, NT), MSDOS, Linux
    - Języki programowania: Visual Basic, C/C++, Pascal, Java, Delphi, SQL,
    HTML, Flash
    - Sieci komputerowe: Umiejętność projektowania, wykonywania sieci LAN
    - Urządzenia fiskalne: Umiejętność programowania, konfiguracji urządzeń
    fiskalnych z systemami komputerowymi oraz urządzeniami peryferyjnymi(Posnet,
    Datecs, Elzab)
    - Wagi elektroniczne: Znajomość konfiguracji wag elektronicznych w obiektach
    handlowych
    - Języki: Angielski
    - Prawo jazdy: Kategoria B

    Kontakt ze mną jest możliwy pod numerem telefonu 0 506 999 539 w dowolnych
    godzinach oraz adresem e-mail: w...@p...fm