PracaGrupypl.praca.szukanaPODEJMĘ KAŻDĄ PRACĘ

  • 1. Data: 2004-06-14 21:14:49
    Temat: PODEJMĘ KAŻDĄ PRACĘ
    Od: "Artur" <l...@w...pl>

    Od początku maja jestem bezrobotny (porozumienie stron), do tej pory
    zajmowałem się informatyką na stanowisku specjalisty ds. informatyki, do
    moich obowiązków należało:

    1.. Obsługa klienta firmy - serwis sprzętu komputerowego, oprogramowanie,
    systemy, jednym słowem od A do Z
    2.. Wdrożenia wszelkiego rodzaju od Outlooka zaczynając, po
    oprogramowanie typowe dla firm (w szczególności magazynowe)
    3.. Opieka i samodzielne wdrożenie dość skomplikowanego systemu
    archiwizującego dane w dużej sieci księgarń na Lubelszczyźnie
    4.. Aktualizacja strony mojej byłej firmy (Html)

    W tej chwili poszukuję pracy, ale nie koniecznie w kierunku związanym z
    informatyką (mimo wszystko informatyka mnie fascynuje).

    Posiadam prawo jazdy i własny samochód.

    W każdej chwili mogę podjąć pracę w Lublinie gdzie mieszkam lub w Warszawie
    gdzie mam zagwarantowany kwaterunek.

    Proszę o poważne oferty.

    Dla chętnych CV prześlę mailem.

    Artur