PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk › POBIERANIE PIENIEDZY OD KANDYDATOW JEST NIELEGALNE
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: POBIERANIE PIENIEDZY OD KANDYDATOW JEST NIELEGALNE
    Date: Fri, 22 Aug 2003 20:25:12 +0200

    Prawo sie nie zmienilo w tej sprawie - do tej pory bylo to nielegalne. Za
    prezentacje ofert nie mozna pobierac pieniedzy. Nie postapi tak tez zadna
    agencja doradztwa personalneg

    Oplate potencjalny pracodawca moe pobrac tylko za na przyklad szkolenie,
    materialy. Spora czesc oszustow na tym zeruje. ZADEN SZANUJACY SIE
    pracodawca TAK NIE ZROBI i nie karze placic za nie wiadomo co.
    Pozostaje kwestia ludzkiej naiwnosci. Sam nie wiem czy to naiwnosc czy
    desperacja w poszukiwaniu pracy, ale nie widze innego logicznego
    wytlumaczenia na wniesienie oplaty na poczet przyszlej pracy.

    Użytkownik "Ruda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > pisać tego posta, ale wczoraj z okazji przeglądania ogłoszeń o pracę w
    > ofercie (warszawskiej) ponownie zauważyłam to ogłoszenie. Nie pamiętam
    > dokładnie treści, ale chodziło mniej więcej o to, że do pracy biurowej,
    > podany adres, prosić panią K. ... Drodzy grupowicze... mój narzeczony był
    > dokładnie pod tym adresem z 2 tygodnie temu. Okazało się, że praca jest
    > w..... biurze pośrednictwa pracy niby nic takiego.... Mój mężczyzna zdążył
    > się przyjrzeć jak wygląda miejsce pracy, jakie są jego obowiązki itp.
    jednak