PracaGrupypl.praca.szukanaPLASTYK---GRAFIK---BIURO---EDUKACJA /// WARSZAWA---PODLASKIE

  • 1. Data: 2003-07-25 16:52:36
    Temat: PLASTYK---GRAFIK---BIURO---EDUKACJA /// WARSZAWA---PODLASKIE
    Od: d...@p...onet.pl

    Zajmuje sie rysunkiem, projektowaniem graficznym i komputerowym /wyksztalcenie
    wyzsze plastyczne/graficzne/;
    Poszukuje pracy na terenie Warszawy lub woj. podlaskiego.
    Moje doswiadczenie zawodowe: prowadzenie galerii sztuki /2 lata/, prowadzenie
    biura /1 rok/, prowadzenie zajec plastycznych z dziecmi /6 lat/, rysunek,
    projektowanie graficzne /7 lat/
    jestem osoba dyspozycyjna, bez nalogow, otwarta na doksztalcanie.

    KONTAKT:
    d...@p...onet.pl
    b...@o...pl
    506680563