PracaGrupypl.praca.szukanaPLASTYK---BIURO---WARSZAWA---PODLASKIE

  • 1. Data: 2003-05-07 08:46:32
    Temat: PLASTYK---BIURO---WARSZAWA---PODLASKIE
    Od: d...@p...onet.pl

    Poszukuje pracy na terenie Warszawy lub woj. podlaskiego;
    Jestem mloda, dyspozycyjna osoba z wyksztalceniem wyzszym plastycznym
    (+ grafika komputerowa), angielski-podst, rosyjski-dobry, obsluga komputera
    i wszelkich urzadzen biurowych;
    Staz pracy w latach: prowadzenie galerii (2), prowadzenie biura (1),
    prowadzenie zajec plastycznych z dziecmi 6-13 lat (6)
    Z dziedzin artystycznych zajmuje sie rysunkiem, komputerowa grafika ilustracyjna
    Jestem otwarta na rozne formy doksztalcania oraz zmiane miejsca zamieszkania.
    Osobom zainteresowanym przesle swoje portfolio.

    KONTAKT: b...@o...pl, tel. 506680563