PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIT/0 - prosze o pomoc!!!

  • 1. Data: 2004-02-28 19:28:29
    Temat: PIT/0 - prosze o pomoc!!!
    Od: "oremiusz" <o...@w...pl>

    Mam wielka prośbę, prosze pomóc mi i powiedzieć, jak wypełnia sie PIT/0,
    w związku z pobieraniem nauki jezyka angielskiego w szkole językowej. Mój
    wydatek roczny netto to1497 obliczony na podstawie rachunków/przelewów i nic
    wiecej nie mam. Bee niezmiernie wdzęczny za pomoc!

  • 2. Data: 2004-02-28 19:33:38
    Temat: Re: PIT/0 - prosze o pomoc!!!
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    > kwotę tę wpisujemy w PIT/) poz.34 jeeli jest to program komputerowy,
    jeżeli ręcznie wyliczasz , to też w poz.24 ale 19% tej kwoty

    .