PracaGrupypl.praca.szukanaPILNIE POSZUKUJE PRACY W WARSZAWIE!!! WEJDZ I POCZYTAJ!!! PILNE!!!

  • 1. Data: 2005-01-18 20:25:59
    Temat: PILNIE POSZUKUJE PRACY W WARSZAWIE!!! WEJDZ I POCZYTAJ!!! PILNE!!!
    Od: "Krzysztof Sytar" <m...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentem Politechniki Wroclawskiej, kierunek telekomunikacja ruchowa

    Posiadam nastepujace umiejetnosci:
    Programowanie mikrokontrolerow PIC, AVR dsPIC (assembler, C)

    Programowanie w Borland C++ BUilder.

    Biegla znajomosc komputera od strony sprzetowej i programowej
    MS Office, itd.

    Serwisowanie telefonow komorkowych (simlock, flash, itd.)
    Serwisowanie,skladanie komputerow.

    PILNIE SZUKAM PRACY!
    Podaj mi swoj mail, a wysle CV ze zdjeciem!