PracaGrupypl.praca.szukanaPILNIE POSZUKUJĘ PRACY W WARSZAWIE

  • 1. Data: 2004-02-17 14:27:50
    Temat: PILNIE POSZUKUJĘ PRACY W WARSZAWIE
    Od: "AGNIESZKA" <a...@o...pl>

    NIE WYRAŻAM ZGODY NA OTRZYMYWANIE PROPOZYCJI PRACY TYPU " ZARABIANIE PRZEZ
    INTERNET " itp.
    Dz.U. z 2002 r. Nr 144 , poz. 1204
    Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną .
    Art. 24 :
    ust. 1 Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówione
    informacje handlowe podlega karze grzywny .
    Ust. 2 Ściganie wykroczenia o którym mówi ust. 1 , następuje na wniosek
    pokrzywdzonego .

    Studentka pedagogiki pilnie poszukuje pracy w Warszawie - pierwsza praca -
    podejmę każdą pracę oprócz akwizycji, za każde pieniądze . Jestem osobą
    dyspozycyjną , mogę pracować w soboty i niedziele (dwie lub trzy w miesiącu )
    Proszę tylko o poważne oferty na adres e-maila : a...@o...pl , odpowiem
    na każdą ofertę .

    Pozdrawiam Agnieszka !