PracaGrupypl.praca.dyskusje[PILNE]Umowa o prace... › [PILNE]Umowa o prace...
    From: "rafal" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [PILNE]Umowa o prace...
    Date: Sun, 22 Sep 2002 00:15:20 +0200

    Mam pewien problem z moim pracodawca,od razu przejde do meritum. Umowe na
    okres probny 3 miesieczny otrzymalem 15.06.2000,nastepnie po uplynieciu
    okresu probnego zawarto ze mna umowe na okres od 15.09.2000 do
    15.09.2001.Umowa ta zostala przedluzona o nastepny rok w dniu 15.08.2001.Po
    zakonczeniu umowy do 20.09.2002 pracowalem bez zadnej. Zaproponowano mi
    teraz kolejna umowe okresowa na 2 lata,ale odpowiedzialem,ze po dwoch
    umowach okresowych powinienem otrzymac na czas nieokreslony.Pracodawca
    zaproponowal mi aneks do poprzedniej umowy w ktorym przedluza ja o kolejne
    dwa lata.Czy przy obecnym kodeksie pracy moze cos takiego zaproponowac czy
    powinienem dostac umowe na czas nieokreslony?