PracaGrupypl.praca.oferowanaPILNE / Programista PHP - napisanie skryptu / caly kraj

  • 1. Data: 2003-11-18 08:37:53
    Temat: PILNE / Programista PHP - napisanie skryptu / caly kraj
    Od: "kasanoff" <k...@w...pl>

    PILNIE zlece napisanie skrytpu PHP opartego na bazie MySQL polegajacego na
    dodawaniu ogloszen.

    Fuknkcje skryptu:
    - rejestracja uzytkownikow oraz przypomnienie hasla,
    - rejestracja adminow oraz przypomienie hasla,
    - dodawanie ogloszen przez uzytkownikow do odpowiednich podkategorii.
    - dodawanie/edytowanie/usuwanie kategorii i podkategorii przez adminow,
    - usuwanie ogloszenien przez adminow.

    Bardzo prosze osoby zainteresowane o jak najszybszy kontakt, poniewaz chci
    albym juz miec to "na dniach".

    Oferty zawierajace:
    - wycene projektu,
    - czas realizacji.

    Projekt jest bardzo maly i w sumie mozna wykonac go w jeden dzien, problem
    tylko w tym, ze nie mam czasu, gdyz mam inne projekty na glowie. Dlatego w
    azna jest dla mnie niska cena.

    Nie wymagam portfolia lub linkow do wykonanych wczesniej prac, poniewaz pr
    ojket jak wspomnialem jest maly i bylo by to zbedne.

    Kontakt: k...@p...onet.pl lub k...@w...pl

    Odpowiem na kazda oferte.

    Pozdrawiam,
    Michal Zabinski