PracaGrupypl.praca.oferowana › PHP WEBDEVELOPER/KRAKOW

  • 1. Data: 2006-01-20 00:03:05
    Temat: PHP WEBDEVELOPER/KRAKOW
    Od: NetArt <p...@n...pl>

    Firma NetArt - lider wśród polskich usługodawców internetowych w
    zakresie obsługi domen internetowych oraz utrzymania serwerów poszukuje
    osób do pracy w Krakowie na stanowisku:

    PHP WEBDEVELOPER

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość: PHP, PHP5, HTML, XML,
    - dobra znajomość protokołu SOAP, bibliotek Smarty oraz PEAR,
    - mile widziani studenci studiów dziennych lub zaocznych.

    Dodatkowym atutem będzie:
    - znajomość systemu Linux z poziomu użytkownika,
    - znajomość framework'ów MVC (MOJAVI, AGAVI).

    Praca w biurze firmy na pełny etat, forma zatrudnienia i godziny pracy
    do uzgodnienia.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres p...@n...pl do
    dnia 03.02.2006 z tematem wiadomości "PHP WEBDEVELOPER".

    Prosimy o opatrzenie CV klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.
    U. nr 133 poz. 883)."

    NetArt - Internet dla Ciebie
    http://netart.pl