PracaGrupypl.praca.szukana › PHP/MYSQL/STATYSTYKI STRON WWW

  • 1. Data: 2006-07-06 21:42:36
    Temat: PHP/MYSQL/STATYSTYKI STRON WWW
    Od: "lazaro" <l...@w...pl>

    Sprzedam system statystyk mojego autorstwa. Statystyka bardzo rozbudowana,
    analizuje szereg danych i wyświetla w bardzo czytelnej formie. Łatwość
    konfiguracji oraz instalacji. Wymaga bazy danych mysql i obsługi php na
    serwerze. System jest bardzo nowoczesny, wykorzystuje większość nowoczesnych
    technologii i rozwiązań, m.in. ajax, xml, svg. Zoptymalizowany pod kątem
    przetwarzania dużej ilości danych, mnóstwo wykresów i tabel pozwala w prosty
    i szybki sposób analizować jak również rekonfigurować wyświetlane dane w
    czasie rzeczywistym. Nadaje się do monitorowania zarówno dużych jak i małych
    serwisów www. Pomagam w instalacji i konfiguracji oraz dostosowaniu
    interfejsu.
    Rodzaj analizowanych danych:
    -wejścia, wyjscia, podstrony, przekierowaia, adresy ip, nazwy hosta,
    oprogramowanie, ustawienia komputera, powtórne wejścia, odsłony we wszelkim
    mozliwym zakresie....
    Dla chętnych link do systemu przesyłam mailem.

    Osoby zainteresowane prosze o kontakt na adres: lazaro[at]wp.pl