PracaGrupypl.praca.szukana › PEDAGOG-KATOWICE

  • 1. Data: 2004-01-19 10:15:00
    Temat: PEDAGOG-KATOWICE
    Od: "Majka" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katwowicach-studia ukończyłam w
    czerwcu 2003 roku. Ukończyłam pedagogikę, kierunek promocja zdrowia.Podejmę
    pracę jako pedagog, wychowawca.Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi i
    młodzieżą. W chwili obecnej jestem wolontariuszką w Środowiskowym Klubie
    Młodzieżowym i pracuję z młodzieżą trudną. Odbyłam także staż absolwencki w
    MOPS i pracowałam tam także w sekretariacie-chętnie podejmę pracę w tym
    zakresie.Umiem obsługiwać komputer, internet, posiadam prawo jazdy. Mam także
    zrobiony kurs wychowawców kolonijnych i mogę także podjąć pracę jako
    wychowawczyni na zimowisku.
    Pozdrawiam Majka.