PracaGrupypl.praca.szukana***P-ń praca biurowa/księgowość/sekretarka-asystentka***stała/dodatkowa

  • 1. Data: 2006-05-08 10:24:51
    Temat: ***P-ń praca biurowa/księgowość/sekretarka-asystentka***stała/dodatkowa
    Od: "Joanna" <j...@p...onet.pl>

    Witam. Mam 24 lata i podejmę pracę biurową w Poznaniu lub okolicach Poznania
    (w księgowości, na stanowisku sekretarki, asystentki, pomoc w dziale
    informatycznym, itp.)Ukończyłam 3 lata informatyki i Liceum Ekonomiczne.
    Od ponad trzech lat prowadzę cały dział sprzedaży
    (faktury,kasa,magazyn,zamówienia,reklamacje,kontrola płatności)
    Ponadto zajmuję się:
    -obsługą urządzeń biurowych
    -obsługą sekretariatu (centrala tel., korespondencja przychodząca i wychodząca,
    skrzynka e-mail, przyjmowanie klientów,gości )
    -dekretowaniem dokumentów zakupowych , tzw.materiałów&
    -prowadzeniem dokumentacji dot. inwentaryzacji surowców
    Dodatkowo:
    -prowadzę księgę handlową, księgi KPiR, księgi vat-owskie
    Z obsługą komputera i pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint) nie mam żadnych
    problemów.
    Inne umiejętności:
    -podstawowa znajomość programowania, baz danych
    -dobra znajomość programów księgowo-biurowych Sm Boss, Metrum Prim
    -podstawowa znajomość programu Symfonia (sprzedaż i kasa)
    -prawo jazdy kat. B
    Kontakt pod adresem e-mailowym:
    j...@p...onet.pl