PracaGrupypl.praca.szukanaP R Z Y J M Ę Z L E C E N I E - wykonam stronę internetową (PHP / MYSQL i inne)P R Z Y J M Ę Z L E C E N I E - wykonam stronę internetową (PHP / MYSQL i inne)
    From: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: P R Z Y J M Ę Z L E C E N I E - wykonam stronę internetową (PHP / MYSQL i
    inne)
    Date: Sun, 28 Dec 2008 21:20:38 +0100

    Solidnie, tanio, rzetelnie, terminowo i profesjonalnie wykonam stronę WWW.

    ZAPEWNIAM:
    - wykonanie projektu strony a następnie jej uruchomienie,
    - technologie wykonania: PHP, HTML, CSS, JavaScript, XHTML, SMARTY, AJAX (w
    oparciu o MVC) na bazach MySQL
    - rejestracja domeny oraz instalacja na serwerze www,
    - darmowa pomoc w doborze odpowiedniego hostingu
    - wykonanie szaty graficznej tematycznie związanej z prowadzoną
    działalnością,
    - rejestracja w wyszukiwarkach internetowych,
    - stały kontakt,
    - klientowi zapewniam stały podgląd tworzonej strony i informowanie na
    bieżąco o postępach strony.

    Dla mnie tworzenie stron internetowych to pasja, nie męcząca konieczność,
    każdy projekt przynosi mi nowe wyzwania dzięki którym doskonalę swoje
    umiejętności, które są poparte już kilkunastoletnim doświadczeniem.
    Zadowolenie klienta jest dla mnie sprawą priorytetową, dlatego do każdego
    zlecenia podchodzę profesjonalnie i rzetelnie.

    LUB

    Przyjmę zlecenie utrzymania Państwa strony. Szybka realizacja, stały
    kontakt, gorąco polecam. Jeśli mają Państwo problemy z tym, że nie ma kto
    wprowadzać zmian u Państwa na stronie ja idealnie się do tego nadaje.

    Informacje proszę kierować na e-maila m...@g...com
    Szczegóły telefoniczne podam po kontakcie mailowym.