PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oszust Krzysztof Andrzejewski oferuje prace dla kierowcy kat. BCE

  • 11. Data: 2009-03-30 16:43:12
    Temat: Re: Oszust Krzysztof Andrzejewski oferuje prace dla kierowcy kat. BCE
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Szymański" <l...@d...info>

    > Też odpowiedzialność karna, ale z innego powodu.

    I o to chodzi

  • 12. Data: 2009-03-31 21:25:11
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie jest to prawda... Jeśli na rozprawie piszący udowodni, że
    > rzeczywiście jest oszustem, to mimo, iz nie bylo wcześniej orzeczenia w
    > tej sprawie nie będzie odpowiadal karnie.

    Musi najpierw udowodnić. Dodatkowo, żeby zaistniało to co mówisz, to z
    racji na miejsce gdzie nastąpiło pomówienie będzie musiał jeszcze
    przekonać sąd, że ten post służył "obronie społecznie uzasadnionego
    interesu", a to już nie jest tak łatwe jak samo udowodnienie, że ktoś
    jest oszustem w ww. podanym zakresie. A i tak zostają jeszcze art. 214 i
    216 KK.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej