PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostatni raz o p.p.o.

  • 11. Data: 2004-08-09 14:58:58
    Temat: Re: Ostatni raz o p.p.o.
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > No, to skoro nikt tego nie używa, to czemu tak Ci nagle zależy?
    > Jakoś tak jedno z drugim się nie zgadza.

    Nie zgadza sie z powodu bledu zawartego w samym pytaniu. Formulujac je
    zagubiles kontekst, a odniosles sie jedynie literalnie do kilku zdan mojej
    wypowiedzi.

    Nie
    > Skoro nic nie chcesz, to czemu tyle o tym piszesz?

    Brak checi wykonania czegos nie implikuje faktu bezsensownosci wypowiedzi na
    zwiazany z brakiem checi temat. Tutaj rowniez umknal ci gdzies kontekst,
    ktory wprost dziedziczy z kontekstow moich poprzednich wypowiedzi.
    Dziedziczenie to jest jawnie wskazane w temacie mojego posta.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 12. Data: 2004-08-10 07:43:20
    Od: maz <m...@N...poczta.pl>

    a może by tak równolegle do p.p.o utworzyć np.
    alt.pl.praca.oferowana
    i już bez moderacji?

    zobaczylibyśmy co przetrwa.

  • 13. Data: 2004-08-10 08:48:11
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > a może by tak równolegle do p.p.o utworzyć np.
    > alt.pl.praca.oferowana
    > i już bez moderacji?
    >
    > zobaczylibyśmy co przetrwa.

    1. zalozenie alt. i udostepnienie jej ogolowi to duzo roboty (dalej tak
    twierdze);
    2. mialoby to sens tylko w przypadku, gdyby byla realna mozliwosc
    zareklamowania takiej grupy na p.p.o. jako jej swoista niemoderowana
    odnoga - tylko dobra wola moderatorow p.p.o. mogla by to zalatwic. W ta
    dobra wole smiem wĄtpiĆ.
    3. grupa .alt w kazdej chwili moze zniknac ze swiata bo jakiemus adminowi
    cos przestanie pasowac.

    Istnienie grupy moderowanej i niemoderowanej w tym samym czasie moze byc
    kolejnym gwodziem do trumny ogloszen o prace w calym usenecie. Zdrowo
    myslacy czlowiek wiedzac o tym ze sa dwie grupy nie da ogloszenia ani na
    jedna ani na druga. Zrobi sie 'samospelniajaca sie przepowiednia'.

    Tomek