PracaGrupypl.praca.dyskusjeOsoba pracujaca szukajaca pracy? › Osoba pracujaca szukajaca pracy?
  • Data: 2004-04-18 11:14:02
    Temat: Osoba pracujaca szukajaca pracy?
    Od: "pocahontas" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem osoba pracujaca i to dosc intensywnie, przez wiekszosc dnia, ale nie
    usmiecha mi sie pracowac w obecnej firmie do "usranej smierci" i chcialbym
    rozjerzec sie za czyms innym, byc moze w innym miescie. Ofert pracy,
    odpowiadajacych moim kwalifikacjom, mimo wielkiego bezrobocia jest calkiem
    sporo. tylko jak tu znalezc sposob, aby wybrac sie do innych firm na
    rozmowe. Kiedy i jak to zrobic? Nie chcialbym tego robic w godzinach pracy,
    w obecnej firmie, bo szef moze i kilka razy sie na takie cos zgodzi, ale
    przy wiekszej liczbie zwolnien wywali mnie i zostane na lodzie, bez starej
    pracy i bez nowej. Moze ktos z Was mial podobny dylemat. Jak sobie z tym
    poradziliscie?