PracaGrupypl.praca.szukanaOpiekun wypoczynku dzieci i młodzieży

  • 1. Data: 2004-05-16 20:52:24
    Temat: Opiekun wypoczynku dzieci i młodzieży
    Od: "FreeForm" <p...@o...pl>

    Poszukuję pracy w charakterze wychowawcy kolonijnego.

    Jestem studentem II roku matematyki. Posiadam uprawnienia do pracy jako
    opiekun wypoczynku dzieci i młodzieży (wydane przez Ośrodek Doskonalenia
    Nauczycieli w Siedlcach). Chętnie współpracuję z dziećmi. Jestem
    odpowiedzialny i zdyscyplinowany. Nie palę

    Moje przygotowanie do pracy opiekuńczo-wychowawczej obejmuje:
    1. Organizację wypoczynku dzieci i młodzieży.
    2. Planowanie i organizację pracy opiekuńczo-wychowawczej.
    3. Obowiązki wychowawcy.
    4. Wychowanie fizyczne i sport w placówce wypoczynku.
    5. Zajęcia kulturalno-oświatowe.
    6. Zajęcia praktyczno-techniczne.
    7. Prace społeczno-użyteczne.
    8. Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników placówek wypoczynku.
    9. Udzielanie pomocy przedlekarskiej.

    Bardzo prosiłbym o poważne oferty.
    p...@o...pl