PracaGrupypl.praca.szukana › Opieka nad dziecmi - Krakow

  • 1. Data: 2004-05-04 17:20:07
    Temat: Opieka nad dziecmi - Krakow
    Od: "Aska" <a...@i...pl>

    Jestem studentka IV roku pedagogikii, specjalnosc animacja kultury.
    Podejme sie opieki nad dzieckiem - pomoc w odrabianiu lekcji, zajecia
    rekreacyjne i tworcze w czasie wolnym, dojazd na miejsce pracy, odbieranie
    dziecka ze szkoly, przedszkola.

    Doswiadczenie w pracy z dziecmi - obozy naukowe, zajecia z zakresu
    wspierania tworczej aktywnosci dziecka w szkole podstawowej, zajecia w
    swietlicach i domach kultury.
    Jestem osoba odpowiedzialna i mam bardzo dobry kontakt z dziecmi.

    Interesuje mnie praca na terenie Krakowa.

    telefon kontaktowy: 607557584
    e-mail: a...@i...pl