PracaGrupypl.praca.szukanaOpieka nad dzieckiem lub osoba starsza, prace domowe

  • 1. Data: 2003-11-21 16:09:55
    Temat: Opieka nad dzieckiem lub osoba starsza, prace domowe
    Od: "Wieslawa" <j...@o...pl>

    Podejme sie opieki nad dzieckiem lub osoba starsza,
    2-3 razy w tygodniu, od zaraz, w centrum Warszawy.
    Jednoczesnie moge wykonywac prace domowe (sprzatanie,
    gotowanie, prasowanie). Posiadam referencje.
    Mieszkam w Warszawie, w Srodmiesciu, mam 48 lat.
    tel. 0504-753-941

    Pozdrawiam
    Wieslawa

  • 2. Data: 2003-11-24 15:40:28
    Od: "Wieslawa" <j...@o...pl>

    Chcialam jeszcze dodac, ze podejme sie pracy na terenie calej Warszawy.
    Posiadam wyksztalcenie srednie.