PracaGrupypl.praca.szukana › Opertator DTP

  • 1. Data: 2003-04-13 17:34:23
    Temat: Opertator DTP
    Od: "Raingod" <r...@j...pl>

    Operator DTP, 8 lat doświadczenia w branży poligraficznej. Biegła znajomość
    i umiejetność praktycznego wykorzystania pragramów: Adobe - (Photoshop,
    Pagemaker, In Design, Acrobat, Illustrator) Macromedia - Dreamweaver, Corel
    (chociaz niechetnie) , Bryce, Xara (i pochodne). Oczywiscie programy Office.
    Bogate doświadczenie w tworzeniu pełnych kampani reklamowych (lokalnych).
    Wiele lat współpracy z czasopismami w charakterze dziennikarza. Umiejętność
    szybkiej adopcji w nowym zespole i dostosowania waruków pracy, kierowanie
    ludźmi (kiedyś kierowałem dwudziestoma osobami). Znajomość procesów
    drukarskich, zasad przygotowania, praktyka w drukarni offsetowej. Prawo
    jazdy kategorii B - 13 lat bezwypadkowej jazdy. Własny samochód. Język
    angielski i rosyjski w stopniu podstawowym. Dobra znajomość branży
    turystycznej.
    Szukam pracy dużych miastach Polski i poza granicami kraju. Interesuje mnie
    tylko praca "na stałe". Na życzenie portfolio.

    pozdrawiam
    --
    Wojciech P. Knapik
    kom. 0 503 177 088