PracaGrupypl.praca.szukanaOperator, Montazysta, Emitent

  • 1. Data: 2002-04-16 13:31:10
    Temat: Operator, Montazysta, Emitent
    Od: "zadrozna" <s...@g...tpi.pl>

    Jestem zainteresowany praca na stanowiskach: operator, montazysta, emitent.
    Doswiadczenie na tych stanowiskach zdobylem w TV PORION.
    Moim dotychczasowym sukcem jest wspolpraca przy realizacji programu Z
    Notatnika Podroznika gdzie zajmowalem sie operatorka i montazem. Mam bardzo
    duzo pomyslow ktore mogli by Panstwo zrealizowac u siebie
    W celu uzyskania blizszych informacji na temat moich osiagniec prosze o
    kontakt ze mna e-mail p...@i...net.pl