eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaOperator - Helpdesk / WarszawaOperator - Helpdesk / Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "AC" <C...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Operator - Helpdesk / Warszawa
    Date: Sat, 17 Mar 2007 13:15:48 +0100 (CET)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <ete6lc$mto$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1174133748 21147 193.219.28.162 (17 Mar 2007 12:15:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Mar 2007 12:15:48 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    Content-Length: 1137
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1174052332 23480 194.242.62.23 (16 Mar 2007
    13:38:52 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Mar 2007 13:38:52 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: s01cfpi.pkobp.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Original-Date: Fri, 16 Mar 2007 14:34:52 +0100
    X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:64833
    [ ukryj nagłówki ]

    Centrum Informatyki jednego z największych Banków w Polsce poszukuje
    kandydatów do pracy (na umowę o pracę; pełen etat) w Warszawie, w Wydziale
    Helpdesk na stanowisko:

    Operator obsługi zgłoszeń

    PODSTAWOWE ZADANIA

    . Obsługuje zgłoszenia w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
    kierowania do realizacji.
    . Realizuje zgłoszenia od pracowników Centrali.
    . Monitoruje realizacje zgłoszeń.
    . Opracowuje raporty na potrzeby analizy jakości obsługi zgłoszeń.
    . Zasila bazy danych o rodzajach zgłoszeń i sposobach ich rozwiązania.

    WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

    - Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym (ewentualnie
    w trakcie studiów)
    - Doświadczenie w pracy z klientem
    - Znajomość pakietu MS Office
    - Znajomość problematyki teleinformatycznej
    - Radzenie sobie ze stresem
    - Gotowość do pracy w równoważnym systemie czasu pracy

    Zgłoszenia wraz z klauzulą dot. ochrony danych osobowych, prosimy kierować
    na skrzynkę e-mail: C...@i...pl z dopiskiem "Operator - Wydział
    Helpdesk", w terminie do 31 marca 2007 roku.

    Informujemy, że kontaktować będziemy się jedynie z wybranymi kandydatami




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1