eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaOperator - Helpdesk / WarszawaOperator - Helpdesk / Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "AC" <C...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Operator - Helpdesk / Warszawa
    Date: Mon, 8 Jan 2007 22:31:51 +0100 (CET)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <enimms$m90$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1168291911 9021 193.219.28.162 (8 Jan 2007 21:31:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Jan 2007 21:31:51 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Notice: Autoconverted from iso-8859-2 to us-ascii
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1167908380 22816 194.242.62.23 (4 Jan 2007
    10:59:40 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jan 2007 10:59:40 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: s01cfpi.pkobp.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Original-Date: Thu, 4 Jan 2007 11:57:40 +0100
    X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:63775
    [ ukryj nagłówki ]

    Centrum Informatyki jednego z najwiekszych Bankow w Polsce poszukuje
    kandydatow do pracy (na umowe o prace; pelen etat) w Warszawie, w Wydziale
    Helpdesk na stanowisko:

    Operator obslugi zgloszen

    PODSTAWOWE ZADANIA

    . Obsluguje zgloszenia w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
    kierowania do realizacji.

    . Realizuje zgloszenia od pracownikow Centrali.

    . Monitoruje realizacje zgloszen.

    . Opracowuje raporty na potrzeby analizy jakosci obslugi zgloszen.

    . Zasila bazy danych o rodzajach zgloszen i sposobach ich
    rozwiazania.

    WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

    . Wyksztalcenie wyzsze o profilu informatycznym lub pokrewnym.

    . 1-roczne doswiadczenie w pracy z klientem lub w obsludze sprzetu
    informatycznego.

    . Znajomosc problematyki teleinformatycznej.

    . Znajomosc pakietu MS Office.

    . Umiejetnosci komunikacyjne werbalne i pisemne

    . Umiejetnosc pracy w stalym stresie

    Zgloszenia wraz z klauzula dot. ochrony danych osobowych, prosimy kierowac
    na skrzynke e-mail: C...@i...pl z dopiskiem "Operator - Wydzial
    Helpdesk", w terminie do 19 stycznia 2007 roku.

    Informujemy, ze kontaktowac bedziemy sie jedynie z wybranymi kandydatami



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1