eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaOperator - Helpdesk / WarszawaOperator - Helpdesk / Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "AC" <C...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Operator - Helpdesk / Warszawa
    Date: Sat, 9 Sep 2006 09:44:39 +0200 (CEST)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 56
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <edk0r9$b7q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1157787879 7656 149.156.96.35 (9 Sep 2006 07:44:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Sep 2006 07:44:39 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    Content-Length: 1262
    X-Notice: Autoconverted from iso-8859-2 to us-ascii
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1157465769 11514 194.242.62.23 (5 Sep 2006
    14:16:09 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Sep 2006 14:16:09 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: s01cfpi.pkobp.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Original-Date: Tue, 5 Sep 2006 16:16:50 +0200
    X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:62173
    [ ukryj nagłówki ]

    Centrum Informatyki jednego z najwiekszych Bankow w Polsce poszukuje
    kandydatow do pracy (na umowe o prace; pelen etat) w Warszawie, w Wydziale
    Helpdesk na stanowisko:



    Operator obslugi zgloszen



    PODSTAWOWE ZADANIA



    . Obsluguje zgloszenia w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
    kierowania do realizacji.

    . Realizuje zgloszenia od pracownikow Centrali.

    . Monitoruje realizacje zgloszen.

    . Opracowuje raporty na potrzeby analizy jakosci obslugi zgloszen.

    . Zasila bazy danych o rodzajach zgloszen i sposobach ich
    rozwiazania.



    WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE



    . Wyksztalcenie wyzsze o profilu informatycznym lub pokrewnym.

    . 1-roczne doswiadczenie w pracy z klientem lub w obsludze sprzetu
    informatycznego.

    . Znajomosc problematyki teleinformatycznej.

    . Znajomosc pakietu MS Office.

    . eleoUmiejetnosci komunikacyjne werbalne i pisemne

    . eleoUmiejetnosc pracy w stalym stresie



    Zgloszenia wraz z klauzula dot. ochrony danych osobowych, prosimy kierowac
    na skrzynke e-mail: C...@i...pl z dopiskiem "Operator - Wydzial
    Helpdesk", w terminie do 17 wrzesnia 2006 roku.



    Informujemy, ze kontaktowac bedziemy sie jedynie z wybranymi kandydatami


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1