PracaGrupypl.praca.szukanaOperator DTP / grafik - Warszawa

  • 1. Data: 2006-01-15 16:04:01
    Temat: Operator DTP / grafik - Warszawa
    Od: d...@w...pl

    Witam

    Jestem operatorem Dtp z 6-letnim doświadczeniem w składzie i łamaniu tekstu.
    Znam QuarkXPressa, Illustratora, Corela, Photoshopa oraz program do impozycji
    Preps.

    Przygotowuje prace do druku począwszy od wykonania projektu poprzez łamanie
    tekstu, korekty, retusz ilustracji i obróbkę kolorystyczną zdjęć do impozycji i
    wypuszczenia do druku.

    Współpracuję z drukarniami dla których wykonuje wszelkie prace z zakresu
    dtp.
    Projektuje: ulotki, kalendarze, reklamy, bilbordy, plakaty, logotypy itp.

    Najchętniej jednak zajmuję się składem czasopism, książek, raportów rocznych
    itp.

    Przyjmę zlecenia z Warszawy i okolic.

    pozdrawiam i zapraszam do współpracy
    d...@w...pl
    tel. 507 027 893

  • 2. Data: 2006-01-25 08:54:38
    Temat: Re: Operator DTP / grafik - Warszawa
    Od: deSignet <b...@b...designet.pl>

    d...@w...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Najchętniej jednak zajmuję się składem czasopism, książek, raportów rocznych

    Dzień dobry,
    Jesteśmy Agencją Mediową z Legionowa.
    Szukamy grafika/operatora dtp na Macintosha
    - najchetniej praca u nas,
    jednak nie wykluczamy luźnej współpracy.

    Proszę o określenie oczekiwań finansowych
    oraz przeslanie CV i portfolio.

    pozdrawiam

    Przemysław Jeż
    email: b...@d...pl