PracaGrupypl.praca.szukanaOlsztyn studentka

  • 1. Data: 2002-09-09 09:38:26
    Temat: Olsztyn studentka
    Od: "Studentka Olsztyn" <m...@o...com.pl>

    Witam !

    --Jestem obecnie na 4 roku dziennych studiów Bioinżynierii Zwierzat na UWM w
    Olsztynie.
    --Posiadam biegła znajomość pakietu Office (word,excel,powerPoint) ze
    znajamoscia podstaw VisualBasic. I wykorzystuje mozliwosci tego
    oprogramowania.
    --Smiało poruszam sie w internecie i bez duzych problemow potrafie znaleść
    kazda informacje.
    --Znam programy WF-MAG i SOTT (magazynowe i do obslugi sprzedaży)
    --Posiadam od 6 lat prawo jazdy i jestem dobrym kierowcą.
    --Posiadam własny samochód.
    --JEstem osoba dobrze wychowana i reprezentacyjna

    Studentka Olsztyn