PracaGrupypl.praca.szukanaOlsztyn..student.z duza iloscia wolnego czasu.

  • 1. Data: 2004-01-04 21:04:45
    Temat: Olsztyn..student.z duza iloscia wolnego czasu.
    Od: "Kacper Piechowski" <p...@a...afraid.org>

    Witam serdecznie...mam 21 lat jestem studentem 2 roku z bardzo duza iloscia
    wolnego czasu ktory chcialbym wykorzystac na prace (doslownie
    kazda)...jestem kreatywny,dyspozycyjny wiele w zyciu robilem i moge swoje
    doswiadczenie wykoorzystac w pracy,posiadam prawojazy kat.B( 3 lata
    bezkolizyjenej jazdy ),silny,wysportowany...szukam parcy poniewaz zmusila
    mnie do tego moja w sumie beznadziejna sytuacja, a moge robic
    wszystko...kazda praca uszalchetnia...znam sie na obsludze komputera,ciagly
    dostep do internetu....bardzo prosze o kontakt...
    .....goraco pozdrawiam...
    Kacper Piechowski...Olsztyn