PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia a odbyte praktyki › Okres wypowiedzenia a odbyte praktyki
    From: "EmDzej" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Okres wypowiedzenia a odbyte praktyki
    Date: Tue, 15 May 2007 15:47:39 +0200

    Witam,
    chcialbym zlozyc wypowiedzenie w firmie w ktorej obecnie pracuje - pracuje w
    niej krocej niz 3 lata zatem okres wypowiedzenia wedlug mnie wynosi 1
    miesiac. Mam jednak jedna watpliwosc, otoz przed podpisaniem umowy o prace z
    obecnym jeszcze zakładem byłem w tej firmie na praktyach - pozniej z praktyk
    przeszedlem bezposrednio do pracy. Czy okres praktyk rowniez wlicza sie w do
    czasu od jakiego zalezy okres wypowiedzenia? Praktyki mialem platne, ale z
    tego copamietam byla to umowa o dzielo.