PracaGrupypl.praca.szukanaOgrodnik - Teolog - Turysta - poszukuje pracy

  • 1. Data: 2004-11-12 18:20:14
    Temat: Ogrodnik - Teolog - Turysta - poszukuje pracy
    Od: p...@k...pl (Pawe?)

    Dzień dobry!.
    Na imie mi Pawel. W tym roku skończyłem studia i chciałbym podjąć
    pracę.
    Z pierwszego zawodu jestem ogrodnikiem. Pracowałem w Krakowie w czasie
    studiów w dużej firmie ogrodniczej przy projektowaniu ogrodów i ich
    zakładaniu. Wyjeżdzałem poza granice do firm ogrodniczych aby zdobyć
    doświadczenie.

    Ukończylem studia Teologiczne w tym roku ale o specjalności
    dziennikarskiej...

    Bardzo chcialbym wyjechać poza granice kraju lub otrzymać prace z
    wynagrodzeniem pozwalającym utrzymac sie przy zyciu.

    Jestem mobilny i gotowy do przemieszczenia się w rożne miejsca
    świata...
    Jesli byłoby coś dla mnie...prosze o kontakt:
    504 615 444
    lub pawel(małpa)kdi.pl