PracaGrupypl.praca.dyskusjeOferty pracy-VHDL,VerilogOferty pracy-VHDL,Verilog
    From: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Oferty pracy-VHDL,Verilog
    Date: Wed, 1 Mar 2006 13:57:46 +0100

    Witam!
    Czy odwiedzają może to forum osoby związane zawodowo z językami opisu
    sprzętu jak w tytule.
    Mam pytanie odnośnie możliwości zatrudnienia w firmach wykorzystujących te
    języki do projektowania
    układów cyfrowych.
    Czy znajomość tych języków umożliwia znalezienie pracy po zakończeniu
    studiów?
    Może ktoś orientuje się ile można zarobić na początek na stanowisku
    projektanta.
    Może ktoś zna jakieś firmy, które prowadzą rekrutację na stanowiska związane
    ze znajomością tych języków?
    W tej chwili jestem na etapie wybierania pracy mgr. i zastanawiam się nad
    tematem pracy związanym bezpośrednio
    właśnie z tym zagadnieniem, tak aby pogłębić moją znajomość tych języków.
    Obserwując standardowe oferty pracy raczej nie spotkałem się z możliwością
    zatrudnienia w tym kierunku,
    ale możliwe że ktoś ma inne doświadczenia w tym temacie.
    Bardzo proszę o pomoc, jeżeli ktoś dysponuje jakimikolwiek informacjami w
    tym temacie i z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam:
    Sebastian